1. Zwrot i wymiana
Klient w terminie 100 dni od dnia otrzymania produktów ma prawo dokonania zwrotu zakupionego towaru i jest uprawniony do wymiany artykułu bądź zwrotu pieniędzy.
Zwracany produkt nie może być uszkodzony ani nosić śladów użytkowania. Ponadto musi być wysłany w oryginalnym opakowaniu.
Procedura zwrotu wygląda następująco:
Krok 1. Wypełnienie elektronicznego zgłoszenia zwrotu/reklamacji
Krok 2. Odesłanie produktu oraz wydrukowanego formularza zwrotu/reklamacji
Wybierz formę zwrotu produktu:
-
Darmowy zwrot przez Paczkomaty
Wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/pl/DROPLEAD, wybierz rodzaj paczki i wypełnij formularz. Na wskazany przez Ciebie nr telefonu otrzymasz SMS z kodem do paczkomatu, ważnym 45 dni (jeżeli posiadasz aplikację, kod będzie widoczny w aplikacji). Jeśli ważność kodu upłynie, możesz wygenerować go ponownie.
-
Zwrot na własny koszt
- Nadaj paczkę na adres: DROPLEAD SP. Z O.O., ul. Grunwaldzka 2B/11, 82-300 Elbląg. Upewnij się, że otrzymałeś potwierdzenie nadania przesyłki.
- Możesz śledzić status przesyłki na stronie wybranego przewoźnika.
- W tym przypadku koszty związane z wysyłką paczki nie podlegają zwrotowi.
Zwrot może nie zostać przyjęty:
- Otrzymamy przesyłkę pocztową a nie otrzymaliśmy wcześniej elektronicznego zgłoszenia zwrotu/reklamacji
- W paczce nie będzie wydrukowanego formularza zwrotu/reklamacji
- Nie będzie wpisany numer konta w przypadku zwrotu gotówki
- Nie zostanie dotrzymany termin 14 dni na zwrot
Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów oferujemy pomoc telefoniczną(8-15): 55 615 10 32, oraz e-mailową: kontakt@hitysprzedazy.pl dla wszystkich klientów naszego sklepu.
Zwrot pieniędzy dokonywany jest na konto bankowe klienta podane w formularzu zwrotu. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.